Zaznacz stronę

Dzisiaj kilka luźnych wskazówek dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć swoją firmową przygodę z Instagramem:

  1. Dodawajcie posty regularnie, jeśli macie z tym problem, zaplanujcie w kalendarzu konkretne dni
  2. Pamiętajcie, że post to nie tylko dobre zdjęcie, ale także tekst pod zdjęciem i hasztagi
  3. Zdjęcia – zwróćcie uwagę na styl zdjęć. Jeśli utrzymacie spójność pomiędzy zdjęciami, Wasza tablica będzie przyciągała uwagę
  4. Teksty – bez błędów, z polskimi znakami, a przede wszystkim nastawione na potrzeby i zainteresowania Waszej społeczności
  5. Hasztagi – max 30, korzystajcie z tej możliwości, wybierajcie niezbyt duże, jeśli dopiero zaczynacie (5000 – 20.000), ale też nie za małe, zawsze jednak odpowiednio dopasowane do zawartości Waszego posta. Mogą dotyczyć tego, co znajduje się na zdjęciu, miejsca, Waszej aktywności i emocji związanej z zamieszczanym materiałem
  6. Postujcie emocjonalnie, nie traktujcie Instagrama jako tablicy reklamowej, ale bardziej jako platformę do rozmowy
  7. Kreujcie posty ze świadomością, że po drugiej stronie jest realna społeczność ludzi, którzy mają swoje potrzeby, emocje, myśli, zainteresowania
  8. Prowadzenie Instagrama, to nie tylko tworzenie treści, ale także angażowanie się w treści Waszej społeczności
  9. Obserwujcie statystyki i inne profile – analizujcie i inspirujcie się
  10. Pokazujcie siebie, na początku możecie czuć się skrępowani tym pomysłem, ale z czasem przyzwyczaicie się i pokonacie opory
  11. Korzystajcie z InstaStories i IGTV
  12. Promujcie Wasze posty, niestety organicznie nie zawsze udaje się rozwijać konto.

 

Powodzenia!