Dziś 2 rady, mamy nadzieję, że okażą się przydatne. Dedykujemy je firmom, które rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą online.

Jeśli budujecie Waszą koncepcję sprzedaży internetowej i jesteście już prawie na finale lub niedawno zaczęliście – macie opisy, zdjęcia produktów, wiedzę, jak wszystko po kolei przygotować i rozwijać, przemyślcie te 2 poniższe sugestie, które ostatnio usłyszeliśmy u Jakuba Wyrębskiego – wieloletniego praktyka sprzedaży na Allegro.

 

  1. Promuj te produkty ze swojego sklepu, które się sprzedają, a nie te, które nie wzbudzają zainteresowania.
  2. Twórz ścieżkę poruszania się klienta po sklepie tak, by nie miał żadnych pytań.

 

Spodobały nam się te sugestie, bo wydają się z jednej strony bardzo proste, ale z drugiej strony bardzo często ich nie stosujemy. Promujemy produkty, które się nie sprzedają, zamiast podnosić poziom sprzedaży tych produktów naszej oferty, które są atrakcyjne. Ignorujemy zalecenia, by budowa sklepu i opisy prowadziły klienta do koszyka, licząc na to, że w razie pytań skontaktuje się z nami.

 

Życzymy wszystkim udanego sezonu sprzedażowego! 🙂 🙂